kte sbgai MANUSIA tidak SEDAR yg kte meLAKUKAN kesilapan...so meMAAFkan org lebih BAEK dr tidak meMAAFkn.

Thursday, October 28, 2010

...pekse...

salam kwn2....sekali lgi kte bertemu ea....pe kaba....shat x arini...aku harap korang sehat k....amin...AIK..!!!bkan bru je kew post...aku tau tu msti dlm pkiran korang...haha...aku ada gak cita2 nk jd ahli nujum...ahhaha...gwau jela...aku  nk cita sal pekse....skang nie kn musim pekse...final exam la...stpm la...spm la...byk la lau nk cte sal pekse nie...byk kerenah la time pekse tu...aku pon tgh dlm musim pekse nie...sempat lak nk berfacebook n berblog lak..ish3...xelok tu kwn2...sekali sekala xpe agknyer...ehhe..nk lepaskan 10si0n la agak nyer kan...haha...yg mek exam skang aku ucapankan ALL DE BEST k...aku harap korang dpt jwb dgn tol la...jgn nk berangan lak mse exam t...dh la pekse TP rse malas je nk bce buku...ntah knp la erk...aku pon xpham la...aku tau korang pon sme mcm aku...kte serupa...haha...TP dlm kehidupan pon kte hadapi ujian...kre mcm peksa la gak...kne dugaan nie dugaan tu...nie semua dugaan Allah SWT....hehe...ceramah seketika la plak...hihi...skang nie pon mmbr2 aku tgh taip tuk post kat blog dy owg...t lau senang lawat la mmbr aku nyer blog...aku pon xtau pe nme blog dy owg...haha...HAAA!!!...berbalik sal pekse an....aku rse la...korang mesti stdy ble nk pekse an...sme cm aku la...nk exam je bru nk start stdy...asal stdy je msti ada exam la tu...haha...aku pon xtau la npe erk...kebanyakkan owg ske stdy last minute....dy owg ckp t lau awal2 cepat lupa...tu pendapat korang la...aku pon berstuju gak la....bce awal nie kadang2 cepat lupa apa yg kt bce...tol x kwn2???....hihi...sekejap taip sekejap blas mcg...blenk siap cmnie...argh....lek2....sabar2..."kesabaran amat diperlukan disini" (puan sri dalm filem CC.CINTA,2010).haha...nie la ayat paling aku selalu ckap...haha...nie pom lepas pekse BEL...aku g tgk...tu pon dgn BROTHER'S....gempak la cte tu...ada mcg sebenarnyer nk disampaikan...tp aku tau korang mesti tgk laen an...tol x...haha...ish3...xelok tu...haha...lari topik la pulak...ntah pape la aku nie ngarut...haha...TP tgk wyg tu salah satu dr cra aku nk lepas 10si0n....aku tau korang pon sme gak...ada yg ske g karok...men bowling...JNJI....apa yg kte wt tuuu...xsalah dr hukum syarak k...k la...aku pon xtau nk tulis pe lg...sampai disini sje perjumpaan kte...t ada msa aku post bru k...jge dri kwn2...ALL DE BEST k dlm idop korang...salam

No comments:

Post a Comment