kte sbgai MANUSIA tidak SEDAR yg kte meLAKUKAN kesilapan...so meMAAFkan org lebih BAEK dr tidak meMAAFkn.

Monday, August 15, 2011

bersahur.

Salam...
haiii...kita berjumpa lagi...hehe
bru je td updata entri baru..skang dh update g..mmg x r..haha
sje je an...
xley tdo lorh...tu yg update..hehe
arini...mcm biasa la...bersahur then tdo...tapi xdpt tido..huhu
biasa aku akn sahur dlm kul 3 or 4 pagi...
tapi arini...
2 kali aku bersahur...hehehe..
td mse kul 1 lebih aku mkn nie...
nasi dgn telur dadar yg dimasak sndri
(sambal tu xde pun...nie men amek kat google image...hehe...ea la sma je mcm aku nyer td)
dan dimakan dgn 
 kuah spageti 
dan
 spageti kwn aku..
hehe...thankz kwn... :)
(spageti dan kuah nyer lebih kurang cmnie la.)
then...kul 5 pagi pulak...
makan bnda yang aku paling jarang makan...biasanya mkanan ini dimakan oleh atlet sukan serta ahli bina badan...tapi aku pulak yang mkn...nk tau pe...

nahhh...
amek kau..
skali 2 aku bantai...
mmg x r...haha...
terBAIK wooo...bezzz2...hehe
dah la esok klas awal...
so kne la tdo awl...
tp xdpt..hehe
k la..
wa nk chow dlu...
see u when i on9...hehe
daaa...
tc...
Salam...=)

No comments:

Post a Comment