kte sbgai MANUSIA tidak SEDAR yg kte meLAKUKAN kesilapan...so meMAAFkan org lebih BAEK dr tidak meMAAFkn.

Wednesday, November 23, 2011

Jadi Pakguard part-time...hehehe



hope korang sehat ea...hehe :)
skang jam dh kul 1a.m lebih...
aku xtdo...wt pe erk...hahaha
korang mesti nk tau an...
aku sbnarnyer sedang menCANTIKkan lagi blog aku supaya nmpk cantik dr sblm nie...hehe
haaa..macam skang blog aku?ada perubahan x kwn2...ngeee
byk an perubahan...
spa yg pernah tgk akn ckp
"wah blog ko skang dh maju seyh...hahaha"
dan
spa yg kali pertama tgk akn ckp
"not bad la blog ko....boleh ditingkatkan jika ada USAHA...hehehe :) "

skarnag pun dlm proses2 nk menCANTIKkan lgi blog ini..
hope korang suke la ea...

k la...hari pun dh lewat pagi an...esok ada klas...
k kwn2...aku chau dlu..
nite all..see u again next time k.. :)


#lau xsuke tu korang nyer pasal la...hahaha...blog aku ske hati aku la... :p

No comments:

Post a Comment